idea worker - fikir işçisi


MARKALAŞMA

20.03.2016 15:39

Marka değerinin üretim değerinin önüne geçtiği bir dünyada yaşıyoruz. Her şeyi kendimiz üreteceğiz diye bir şey yok, ama varımızı yoğumuzu "marka oluşturma" için harcamaya değer. Mesela APPLE firması her bir parçayı kendi ürettiği için mi değerli?

Aşağıdaki resimden bugüne dek çok şey değişti mi ülkemde? Küresel kaç markamız var? Takdiri size bırakıyorum.

Peki, sıfırdan marka oluşturmak mı, marka satın almak mı? Eğer marka satın alabiliyorsak, amenna! Zira sıfırdan marka oluşturmaya zamanımız kaldı mı? Koç Holding'in Grundig, Yıldız Holding'in Godiva ve United Biscuits ve Kipaş Holding'in Lee Cooper deneyimleri takdir edilecek türden...

—————

Geri