idea worker - fikir işçisi


İLETİŞİM ve KARGO ŞİKAYETLERİ

11.08.2020 00:23

Uzun süredir kargo şirketleri ve çalışanlar hakkında yapılan eleştirileri okuyorum. Sosyal medyada her gün benzeri eleştiriler var. Eleştirilerin haklılığına itirazım yok. Ama bazı hususları belirtmeden geçemeyeceğim:



1) Internet üzerinden çok sık bir şeyler alıyorum. Haliyle kargo çalışanları ile aramda iletişim sık. İlk olarak, nezaketimi asla bozmuyorum. Sinirli olsam bile, sinirimi kargo çalışanlarına yöneltmiyorum.



2) Her zaman teşekkür ediyorum ve nazikçe rica ediyorum. Ankastre setini bile internetten sipariş verdim. Benim nezaketimi görünce, kargo görevlisi evin kapısına kadar bana yardım etti. Ki belli bir ağırlığın üstünde olan kargoları taşımaya itiraz etme hakları var.



3) Kargo görevlilerinin telefon numaralarını az çok biliyorum ve küçük ricalarımı direk kendilerine iletiyorum.



Elbette nezaketi elden bırakan kargo görevlileri vardır, ama bana rast gelmedi. Ki hiçbir zaman sert bir üslupla insanlara yaklaşmıyorum. Kan ter içerisinde kalmış bir çalışana "İsterseniz, bir bardak soğuk su vereyim." dediğimde, insanların gönlünü kolayca alıyorum.


"Vazifeleri! Tıpış tıpış işlerini yapacaklar." düşüncelerini bırakıp, emek-yoğun çalışan insanlara nazik bir üslupla yaklaştığımızda, sorun çıkma ihtimali oldukça az.

—————

Geri